Sunday 18 December 2011

Mahasiswa Bakal Pendidik Terlampau…



Benarkah dakwaan sesetengah pihak Anwar Ibrahim dalang disebalik peristiwa seorang Mahasiswa UPSI menurunkan bendera gambar Dato’ Seri Najib Tun Abd Razak Presiden UMNO juga Perdana Menteri Malaysia di PWTC dalam Perhimpunan menuntut kebebasan berpolitik baru-baru ini?


Adam Adli bin Abd Hamid
3862, Kg Baru Penaga
Pulau Pinang


Dakwaan ini diperkukuhkan lagi dengan kenyataan Anugay @Anwar Ibrahim tetap akan mempertahankan tindakan berani dan biadap Adam Adli Bin Abd Hamid tersebut. “ Saya mencabar mereka supaya pergi ke PWTC dan turunkan bendera UMNO yang ada di situ, mereka berani sahut cabaran saya”.

Kata pemimpin pembangkang yang dikatakan sebagai Anugerah Tuhan ni, Adam Adli insan istimewa yang banyak menyelamatkan maruahnya dalam keadaan tidak menentu ini.



Apakah ini tektik Anugay dalam mengurangkan tumpuan rakyat Malaysia berhubung kes Liwatnya? Jika benar, perkara ini amatlah memalukan dan kebudak2kan dan merupakan tindakan seorang pengecut. Mempergunakan Mahasiswa untuk kepentingan diri sendiri… kasihan dengan nasib bakal2 pendidik ni yang dikatakan bijak pandai tetapi berfikiran di bawah tapak kasut... inilah dikatakan sekolah bertingkat-tingkat, tetapi berfikiran setingkat.....

p/s  Adam Adli ditemani oleh chegu Bard @ keparat pada hari ni ke Bukit Aman untuk membuat PC dihadapan pintu Bukit Aman bersama satu bas Mahasiswa untuk mencabar pihak berkuasa.


No comments:

Post a Comment