Monday 9 January 2012

Pemimpin Turun Padang

Semalam saya sempat "meronda" dalam facebook rakan2. Sedang meronda2, saya terjumpa gambar pemimpin yang amat saya hormati sedang turun padang.  Dalam banyak2 program tu, saya tertarik dengan dua program yang beliau hadiri iaitu program Sembang santai bersama Komuniti Bugis Cawangan Papar di Kg Andus dan juga program Sembang Santai bersama Pesara Pejawat Awam daerah Papar. 


Sembang Santai Bersama Komuniti Bugis Cawangan Papar 08 Jan 2012 (Ahad)




Sembang Santai bersama Pesara Pejawat Awam Daerah Papar  pada 9 Jan 2012 (Isnin). 



Pemimpin berjiwa rakyat...

Tak nk kata banyak, walaupun saya pernah bertemu dengan beliau hanya sekali dua, tp beliau memang pemimpin yang perihatin dan mudah mesra dengan rakyat... 



No comments:

Post a Comment