Sunday 29 January 2012

Anwar Pertahankan Israel??? JAHANAM

Kenyataan anwar tetap akan pertahankan Israel walaupun dirinya dan keluarga telah dihentam teruk oleh The Economist. Apakah maknanya ni? kenapa Anwar mempertahankan Israel, tidakah dia terasa bila Umat Islam di tindas oleh Yahudi-Zionis yang kejam. info klik di sini . 


“Saya menyokong segala usaha untuk melindungi keselamatan negara Israel”, katanya seperti dilaporkan The Wall Street Journal (WSJ) Asia dalam artikel yang disiarkan pada 26 Januari itu.

Seperti yang diramal anwar tidak berani menyaman the economist sekalipun dirinya dan keluarga ditempelak dengan teruk. Mungkin juga benar selama ini PR mendapat bantuan talian hayat daripada komuniti zionis ini. Dan untuk mengekalkan talian hayat ini, anwar sanggup mengeluarkan kenyataan seumpama ini. 

Jika anwar jadi PM, Malaysia menjadi sekutu Israel. Apakah  Negara Malaysia yang kita sayangi akan menerima nasib yang sama seperti bumi Palestine? Anak2 kecil disembelih, wanita mengandung dibelah perutnya..mayat bergelimpangan, wanita dirogol dan dibunuh dengan kejamnya? Ya semua itu tidak mustahil!!! 



Pada saya, rakyat Malaysia yang menyokong  Anwar Ibrahim itu sebenarnya juga menyokong perjuangan kejam Yahudi Zionis dalam memperolehi pengiktirafan penubuhan negara Israel di peringkat antarabangsa.

Kita jangan mudah diperbodohkan dan sanggup dibodohkan, sanggup menutup mata dan telinga semata-mata terpesona dengan janji2 dan kata2 manis manusia bernama anwar ibrahim ini.


1 comment: