Sunday 27 November 2011

Engkau Boleh?..Engkau Sanggup?? Aku = X Boleh & X Sanggup.....

Aku nda mau ckp banyak...aku cukup kagum dengan YB Datuk Rosnah Hj Abdul Rashid Shirlin. Sukar mau dapat pemimpin yang betul2 komited dengan kerjanya. Ini bukan aku saja2 mau cakap, tetapi inilah kebenarannya....siapa2 diluar sana yang selalu menghina dan meragui kredibiliti YB Datuk Rosnah, aku rasa korang memang rugi dan buta hati...

Dia seorang pemimpin wanita yang sangat2 komited dengan kerjanya...Rakyat memerlukan pemimpin yang macam ni....tanyalah dengan masyarakat di kawasan Papar, minta bantuan kewangan Yb Datuk bagi walaupun diorang just SMS or by call. Kerusi roda, bantuan makanan pun Yb datuk bagi... Mudah berurusan dengan YB Datuk Rosnah.. sampai ada yang bukan dari kawasan P175 pun minta bantuan dengan YB Datuk Rosnah..Apa2 pun aku salut Yb Datuk Rosnah....


Program SRS-Skim Rondaan Sukarela (Sumber FB Salah Sorg Pegawai YB Datuk) 



Program Bersama Ibubapa dan Murid2 Sk Pengalat Kecil Papar (Sumber  mcm biasa dari FB pegawai YB Datuk Rosnah)
 
Majlis Sambutan Kanak2 Sedunia dan Bayi Tabung (IVF)  HWKKS- (Sumber...Aku curi2 gambar)

Bukan mudah jd pemimpin yang sanggup korbankan masa untuk diri sendiri, Keluarga dan tenaga demi rakyat...Engkau Boleh?? Sanggup?? terus terang aku memang x boleh.....

No comments:

Post a Comment